چرا فشار خون بالا در PKD و چگونه به کاهش است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا فشار خون بالا در PKD و چگونه به کاهش است

چرا فشار خون بالا در PKD و چگونه Bajarla¿Por فشار خون بالا است در PKD و چگونه آن را به پایین؟ شما می دانید، PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ژنتیکی است، با این بیماری می شود علائم بدتر و بدتر به نظر می رسد و فشار خون بالا یکی از شایع ترین است.

چرا فشار خون بالا در PKD است؟

PKD یک نوع بیماری hereditaria.Es برجسته با کیست های متعدد در کیست riñones.Estos توانید بزرگ شده و ظلم و ستم به بافت سالم کلیه، باعث ایسکمی کلیوی و anoxic و ترشح اجرا بیشتر است، بنابراین فشار خون فشار خون بالا می تواند در زمان produce.Si نمی تواند کنترل شود، آن را همچنان به بدتر شدن آسیب کلیه، و در این زمان، سطح افزایش کراتینین سرم، شرایط تحقیرآمیز باعث فشار خون همچنان به افزایش است.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا ناشی از PKD؟

تکیه گاه اصلی درمان برای درمان PKD، از بین بردن فشار در کیست های کلیه، گسترش و یا جلوگیری از توسعه renal.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می توانید فیبروز شریان کلیوی گسترش، افزایش جریان خون کلیه، بهبود گردش خون، تغییر فعالیت دیواره کیست و افزایش نفوذپذیری، که می تواند مایعات کیست دور و سلول های دیواره کیست ترشح مایعات کیست جلوگیری و آن را می تواند کیست را از ریشه کوچک.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند گسترش و افزایش جریان خون به کلیه، بهبود گردش خون، تغییرات در فعالیت دیوار و افزایش نفوذپذیری، که می تواند مایع کیست و دیواره کیست را سلول های ترشح جلوگیری از از مایع کیست و شما می توانید به اندازه کیست ریشه را کاهش دهد.

مواد تشکیل دهنده فعال است در تسکین ظلم و ستم که کیست اطراف بافت کلیه و بهبود وضعیت کم اکسیژن مفید - ایسکمیک، افزایش بازکننده عروق، ترویج گردش خون، که می تواند فشار خون را کنترل می شود به تدریج.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است ترک یک پیام و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، سعی کنید برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: